johnenankienaarrome.reismee.nl

Dag 39 dag in Assisi

Heerlijk en lang beslapen! John wat minder, want die heeft al een paar dagen weer pijn in zijn rug. We hebben even snel een broodje op de kamer gegeten en toen om 8.50 uur het busje van de campingal genomen naar Assisi. Lekker vroeg dus. Eerst waren er nog niet zoveel toeristen, maar later had je echt van die bussen vol.

We hebben lekker door de straatjes gelopen, kerken bekeken (er was nog een bruiloft gaande), lekker koffie op een terras genomen en mensen kijken, lunch met ceasar salade in een prachtig restaurant ( waar toevallig weer een blad met volle glazen naast ons op de grond belandde). Veel trappen beklommen, expositie over een alternatieve maria en jezus aan het kruis bezocht en natuurelijk een paar kleine souveniers gekocht. Om 16.15 uur waren we weer op onze kamer. Heerlijke relexte dag!

Lekker gedouched, nog kleding gewassen, John zijn hoofd geschoren en zoveel mogelijk alles al klaargezet voor morgen. We hebben voor morgen ook al een slaapplaats geregeld.

Als alles goed gaat, moeten we nog 4 dagen fietsen, met flink wat heuvels/bergen. Daarna zijn we 3 nachten in Rome, en naar we hopen vliegen we dan zondag 3 juli weer naar huis.

Vanavond hebben we nog geborreld met de mede Rome-gangers Margaret, Jack en Jos, en met Jos hebben we ook nog gegeten.

Morgen schijnt het wel 40 graden te worden, dus we proberen vroeg op de fiets te zitten ( kunnen niet eerder dan 8.30 uur uitchecken, omdat onze fietsen in het kantoortje staan).

Adwin

Wat geweldig dat jullie al weer zo ver zijn. Geniet van Rome, ern hele mooie stad ?

Gerda

Nog maar 4 dagen fietsen, echt de laatste loodjes... Doe voorzichtig en vooral genieten! De verhalen en foto's zijn in ieder geval nu al prachtig X

Sanny

De laatste lootjes!!! Dan lekker genieten in Rome!

Nico Tervoort

dat ziet er naar uit dat jullie glansrijk de eindstreep gaan halen ! Hoera
nog even door bikkelen en het verste punt is bereikt .
`ik blijf het knap vinden hoor .